Saturday, May 29, 2010

My First....


Selasa lepas.. singgah kt MPH.. cari buku tuk humaira.. kalau ikut kan nk cari yg jenis kecik2 tu.. tapi x jumpa pulak.. jumpa yang ni je.. so ni la dia buku tuk humaira belajar ABC & 123.. singgah kt jusco tuk salin pampers humaira.. skali ternampak pulak selipar ni.. ada saiz tuk humaira.. so beli la 1 tuk buat jalan2..

My First Books & Sandals

kat bawah ni pulak kasut pertama untuk humaira berjalan.. sebab nak bagi bejalan kat shopping complex. kena la ada kasut kan.. hehehe.

My First Shoes

dan kat bawah ni pulak.. humaira punya 1st CD set.. tuk mengurangkan kos pampers tuk jangka masa panjang.. ayah & mama humaira decide tuk beli lampin moden ni.. beli 7set dengan harga special. :D thank sesangat la kt tokei tu ye...

My First CDs

1 comments on "My First...."

Unknown on July 13, 2015 at 12:45 PM said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 

~Si Merah Humaira.. 24th July 2009 ~ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez